Czy zwiększanie sprzedaży jest wartością – w imię której – eksponuje się jego jawnie ksenofobiczne poglądy?

Wojciech CejrowskiW ostatnim czasie o okładce Newsweeka piszą wszystkie media. Powód jest prosty. Z okładki krzyczy Cejrowski: „Won z pederastami” – idol prawicy o zamieszkach w Warszawie i paleniu tęczy. 

17 organizacji zrzeszonych w koalicji „Partnerstwo Dla Związków” pyta: – Cejrowski jest protektorem bandytów. Czy zwiększanie sprzedaży jest wartością – w imię której – eksponuje się jego jawnie ksenofobiczne poglądy?

Czytaj więcej: Cejrowski: „Won z pederastami”. Organizacje działające na rzecz LGBT szykują list-protest.

Wojciech Cejrowski o gejach„Okładka aktualnego ‚Newsweeka’ niestety niczym nie ustępuje okładkom magazynów, które Lis nazywa ‚naziolskimi'” – piszą w oświadczeniu i podkreślają, że hasło „Won z pederastami” widziane na półkach kiosków i w Internecie, jest „kolejną szykaną, z jaką spotykają się w codziennym życiu”. W tym samym tygodniu na okładce „Wprost” znalazł się tytuł „Zabić geja” – donosi TOK FM.

Lis jest osobą dwulicową, hipokrytą. Krytykuje innych, ale sam zaprasza ich do swoich programów. Nie pierwszy raz zaprasza do siebie homofobów i lansuje ich jako „normalnych” ludzi. Promował również ks. Oko. Dla niego nieważne co się mówi. Ważne aby zwiększyć sprzedać i by oglądalność wzrosła.

Nie od dziś wiadomo, że wystarczy trochę podkolorować fakty, ze zwykłych informacji zrobić „super news”, a oglądalność od razu wskoczy w górę. Podstawowym fundamentem zasady etyki dziennikarskiej jest prawda i to nią powinny się kierować wszystkie media. Tak niestety nie jest.