Drag queen w reklamie lodów Magnum

Willam Belli w reklamie lodów MagnumMarka lodów należąca do Unilever stworzyła film promocyjny, w którym występują znane „draq queens”. Film został zatytułowany „Be True To Your Pleasure”, co w wolnym tłumaczeniu brzmi „Bądź wierny swojej przyjemności”. Reklama swoją premierę miała podczas piątkowego Festiwalu Filmowego w Cannes.

W wideo jako podkład muzyczny została użyta piosenka Rihanny „Umbrella”. Została ona jednak mocno spowolniona i lekko zmieniona przez zespół Mechanical Bride.

W reklamie udział między innymi wziął Willam Belli, który znany jest przede wszystkim z tego, że wykonuje covery znanych piosenek. Jednym z najbardziej udanych jego coverów była piosenka „Boy is a bottom”, którą w serwisie YouTube widziało ponad 18 milionów osób.

Obok Willama widzimy  Gregory Woo, Tye Olson (Taylor Quick) i Karis Wilde.

Kiedy reklama lodów Magnum została wrzucona do serwisu YouTube pojawiło się dużo komentarzy na temat osób z filmu. Niektórzy zastanawiają się, czy wszystkie osoby zaprezentowane na filmie uważają się za „drag”, czy są one transpłciowe. Jeden z nich, Gregor Woo mówi: „Jeśli rozmawiamy na temat płci, nie widzę mężczyzn i kobiet. Widzę różne podobieństwa do dwóch płci. I wiem, że każdego można „włożyć” pomiędzy nich.”

Karis Wilde („James”), w udzielonym wywiadzie odpowiedział, że urodził się takim człowiekiem, jakim jest w tym momencie. „Wiem, że wyglądam jak kobieta, ale mówię jak facet. Zawsze chciałem być kimś pośrodku. Zawsze chciałem mieć obie energie (przyp. red. męskie i żeńskie). Więc pomyślałem: czemu nie?!. Nie podobał mi się świat, który mnie otaczał. Dlatego też postanowiłem stworzyć swój.”.

Podczas rozmowy z Gay Star Business, Wielde powiedział, że nie uważa się za drag queen. – Uważam się za artystę queer – stwierdził.

Ludzie odpowiedzialni za marketing lodów Magnum w swoim oświadczeniu piszą, że każda indywidualność, która bierze udział w filmie została wybrana ze względu na inspirujące zaangażowanie do bycia w zgodzie z samym sobą. Ponadto jest inspirująca dla innych. Sophie Galvani, wiceprezes Magnum powiedziała” Magnum uważa, że dzień bez przyjemności jest dniem straconym. Mamy nadzieję, że „poszukiwacze przyjemności” na całym świecie ją odnajdą. Jednakże zdajemy sobie sprawę z różnych barier zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych każdego z nas”.

Film pokazuje grupę osób, którzy w szczególnie odważny sposób starają się inspirować i zachęcać wszystkich do bycia wiernym własnej przyjemności. Ogólna reakcja po obejrzeniu tego wideo była pozytywna. Zarówno w serwisie YouTube jak również w społeczności marketingowej. „Kocham tą reklamę” – powiedział Uwern Jong, właściciel agencji reklamowej Boutique Marketing.

A co Wy myślicie na temat tego wideo? Obejrzyj film poniżej.

Drag queens Detox, Willam i Vicky Vox nakręciły teledysk do piosenki Gaycation 2

Willam Belli
Willam Belli

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *