Piękna reklama Coca-Coli tym razem z tatusiami – gejami i ich córką.

Coca-Cola i gejowska scena 1O koncernie Coca-Cola pisaliśmy już dwukrotnie. I to nie ze względu na to, że firma wypowiadała się pozytywnie na temat osób LGBT, lecz odwrotnie. 

Coca-Cola w swojej nowej reklamie Super Bowl pokazała dwóch tatusiów, którzy prawdopodobnie wychowują swoją córeczkę. Kiedy aktywiści LGBT chcieli zbojkotowania igrzysk olimpijskich w Soczi oraz Coca-Coli (główny sponsor igrzysk), spółka zdecydowała się nakręcić reklamę swojego najpopularniejszego napoju i wypuścić ją na rynek amerykański.

Jest to piękna reklama Coca-Coli, która jest naprawdę różnorodna.  Reklama trwa tylko 60 sekund, lecz zawiera multikulturowe sceny z „America the Beautiful”. W poniższej reklamie możemy zobaczyć także dwóch tatusiów, którzy wraz z córką idą na rolki (w 47 sekundzie).

Coca-Cola i gejowska scena 2

Przypomnijmy, że tydzień temu strona promująca kampanię Coca-Coli nie przyjmowała słowa „gej”. Internauci otrzymywali zwrotny komentarz: „Ups, udawajmy, że tego nie wpisałeś. Spróbuj ponownie”. Czy Coca-Cola wspiera homofobiczne prawo w Rosji? Koncern jest głównym sponsorem zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi, a teraz dowiadujemy się, że słowo „gej” zablokował w swojej bardzo popularniej aplikacji promocyjnej. To nie jedyna wpadka spółki. Producent najpopularniejszego napoju na świecie usunął także scenę gejowskiego ślubu ze swojej innej kampanii telewizyjnej. Scena przedstawiała dwóch mężczyzn, którzy trzymają się za ręce i biorą ślub.

Coca-Cola i gejowska scena 3